Down Under - Reisverslagen van Tim Huntink - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslagen van Tim Huntink - WaarBenJij.nu

Down Under

5 september vertrek ik voor 5 maanden naar Australië om te gaan backpacken. Via dit reis blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avontuur door middel van reisverslagen, foto's en video's.

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2017

Nog even genieten...

03 Januari 2017

Ik heb een heel zwaar leven...

05 November 2016

I got a job!

18 Oktober 2016

De reis gaat verder...

29 September 2016

Zo veel nieuwe avonturen!
Tim

In september vertrek ik voor 5 maanden naar Australië om te gaan backpacken. Super spannend, maar ook heel gaaf! Mijn reisverhalen, foto's en video's zal ik hier plaatsen. Wil jij op de hoogte blijven van mijn avontuur? Volg dan mijn reisblog!

Actief sinds 30 Mei 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7790

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 15 Februari 2017

Down Under

Landen bezocht: